Vejledning til ansøgningen

Information om udfyldelse af ansøgningen

Ansøgningsskemaet består af følgende sider:

  • Generelle oplysninger om Jeres forening/organisation
     
  • Oplysninger om projektet/aktiviteten – her kan Jeres vedtægter vedhæftes

  • Økonomiske oplysninger – her skal jeres årsregnskab vedlægges (budget hvis foreningen er nystartet) samt oplyses om jeres bank (reg.nr. og kontooplysninger). Vær obs på, at tusind-adskiller ikke virker!

  • Erklæring om indhentelse af børneattester

  • Resume side (tjek af om de afgivne oplysninger er korrekte og kan godkendes).

  • Ansøgningen sendes. Vær obs på at der ikke kan redigeres i ansøgningen når den er afsendt!

  • Kvittering ser du her på skærmen. Kvitteringen skal du huske at åbne  og derefter trykke 'print' eller 'gem'.

    For hjælp til de enkelte felter kan du klikke på ?-tegnet

    Hvis du har spørgsmål i relation til ansøgning, er I velkomne til at rette henvendelse til:
    Svendborg Kommune v/Pia Holm på telefon 6223 3931 eller e-mail: pia.holm@svendborg.dk

    Når du forsætter, accepterer du Regler og vilkår for anvendelsen af dette selvbetjeningsforløb.