Kommunen registrerer de modtagne oplysninger og													videregiver oplysningerne til andre offentlige myndigheder,													private virksomheder m.fl., der har lovmæssigt krav på													oplysningerne eller samarbejder med kommunen.
													Kommunen kan videregive oplysning om tilskuddets													størrelse til behandleren.
													Kommunen og Udbetaling Danmark har gensidig pligt til,													at videregive oplysninger som kan have betydning for en													ydelse, du modtager fra henholdsvis Udbetaling Danmark													og kommunen, jf. lov om Udbetaling Danmark, §§ 6, 9 og													10.
													For at kunne afgøre om det er relevant at videregive													oplysninger, har kommunen og Udbetaling Danmark													adgang til at se hvilke ydelser, du har modtaget de sidste													tre måneder, jf. lov om Udbetaling Danmark, § 8.
													Kommunens oplysninger om dine kontante ydelser													og tilskud sammenkøres i Udbetaling Danmarks													dataenhed med andre myndigheders bevillinger og med													oplysninger fra forskellige offentlige registre hos fx SKAT													og Folkeregisteret, jf. lov om Udbetaling Danmark, kapitel													3a. Der sammenkøres data om økonomiske forhold samt													bopæls- og familieforhold for dig, din ægtefælle/samlever													og øvrige husstandsmedlemmer, både nuværende, tidligere og													formodede. Formålet med samkøringen er at forhindre													fejl i offentligt bevilligede udbetalinger.
													Udbetaling Danmarks dataenhed videregiver oplysninger													om formodede fejl eller urigtige data til kommunen, som													derefter træffer afgørelse om din ydelse/tilskud skal													reguleres, eller om der skal rejses krav om tilbagebetaling.													Udbetaling Danmarks dataenhed sletter data om dig, når													kommunen har fået besked om resultatet.
													 Kommunen sletter oplysningerne når opbevaringspligten													udløber og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når													oplysningerne er arkiveret eller slettet, har kommunen ikke													længere adgang til dem.
													Du har ret til at vide, hvilke oplysninger kommunen har													om dig, og du kan kræve forkerte oplysninger rettet eller													slettet.